طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در مشهد اگر تصمیم به یک CMS رایگان گرفته اید، قطعا وردپرس بهترین انتخاب برای شماست. امروزه قالب های بی شماری برای وب سایت وردپرس وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را در وب سایت خود اعمال کنید. در انتخاب قالب بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید: گزینه سفارشی سازی، بهینه سازی قالب برای موتورهای جستجو، به روز رسانی منظم، کدنویسی تمیز و استاندارد، پاسخگویی برای سه حالت تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر، سازگاری با افزونه های محبوب مانند Yoast. افزونه سئو.
همچنین مطمئن شوید که قالب نیازهای اساسی کاربران شما را برآورده می کند، مثلاً اگر می خواهید کاربران برای استفاده از امکانات سایت شما ثبت نام کنند. یک قالب با بخش ثبت حرفه ای آماده کنید. اگر می خواهید از قالب پولی استفاده کنید لطفا توجه ویژه ای به پشتیبانی ارائه دهنده خدمات داشته باشید. و در آخر، فراموش نکنید که بازخورد کاربران را با استفاده از قالب مورد نظر خود بررسی کنید.
عوامل موثر بر هزینه طراحی وب سایت
- ثبت دامنه
دامنه هایی با پیشوندهای مختلف قیمت های متفاوتی دارند، مثلاً پیشوند نقطه IR (.ir) ارزانتر از (.com) است. اگر دامنه ای که انتخاب می کنید دارای معنی و حروف ساده باشد، برای ثبت آن هزینه بیشتری خواهید پرداخت. همچنین، اگر شخصی قبلا دامنه شما را خریداری کرده است، باید قیمت آن را با فروشنده مذاکره کنید. البته با کمی دقت می توانید دامنه جالبی را با قیمت مناسب ثبت کنید.
- اوگون
یکی از مهم ترین فاکتورهای هزینه برای طراحی وب سایت، انتخاب یک شرکت هاست است. اگر به یک شرکت بزرگ بروید، با هزینه های بالاتری مواجه خواهید شد، زیرا آنها از سخت افزار پیشرفته استفاده می کنند. آنها ممکن است از منابع خارجی برای ارائه خدمات خود استفاده کنند. شرکت های هاستینگ نیز برنامه های پشتیبانی متفاوتی دارند. اگر خواهان پشتیبانی 24 ساعته هستید، معمولاً باید هزینه بیشتری به شرکت بپردازید.
نوع میزبانی که انتخاب می کنید تأثیر بسزایی در مبلغ کل قرارداد شما دارد. از انواع هاست می توان به هاست لینوکس، هاست ویندوز، سرور مجازی اروپایی یا ایرانی، هاست اشتراکی و فضای ابری اشاره کرد. هاست لینوکس ایرانی یکی از ارزان ترین گزینه ها و سرور مجازی اروپایی یکی از گران ترین هاست.
عامل دیگری که بر هزینه تأثیر می گذارد، سیستم سخت افزاری است که انتخاب می کنید، و این بستگی به اندازه و تعداد کاربرانی دارد که ممکن است در ساعات اوج ترافیک داشته باشید. همچنین اگر از محتوای ویدیویی زیادی در وب سایت استفاده می کنید نیاز به رم و پردازنده بالایی دارد که هزینه های شما را افزایش می دهد.
- طرح
طراحی و استفاده از تصاویر و تصاویر به سلیقه شما بستگی دارد. اما اگر به فکر داشتن یک وب سایت جدید با ظاهر و احساس سفارشی هستید، قطعا باید بودجه جداگانه ای را برای یک طراح گرافیک و یک طراح رابط کاربری اختصاص دهید. طراحی یک بخش پویا است و نمی توان از ابتدا مقدار دقیقی برای آن تعیین کرد زیرا با گذشت زمان قطعا دیدگاه شما تغییر می کند و می خواهید بخشی از سایت را حذف یا اضافه کنید.
- تولید محتوا
تولید محتوا می تواند مهمترین و مهمترین بخش کار ما باشد. هزینه بخش تولید محتوا بستگی به اهداف چیدمان وب سایت و استراتژی تولید محتوا شما دارد. به عنوان مثال، اگر شما در حال راه اندازی یک وب سایت تجاری هستید و فقط می خواهید محصول خود را به نمایش بگذارید، برای تولید محتوا به چیز زیادی نیاز ندارید. در نتیجه هزینه زیادی برای این قسمت پرداخت نمی کنید. با این حال، جذب کاربران از طریق موتورهای جستجو در طولانی مدت حداقل به یک فرد متخصص سئو نیاز دارد.
هزینه تولید محتوا
- پشتیبانی و امنیت وب
بسیاری از کاربران نیز نیاز به پشتیبانی دارند. پشتیبانی یکی از مهم ترین دلایلی است که کاربران دوباره در صفحات فروشگاه خرید می کنند. البته هر چه بیشتر بتوانید به مسائل و سوالات کاربران خود پاسخ دهید، کاربران بیشتری را به سایت خود جذب خواهید کرد. نحوه افزایش حجم سوالات و میزان پشتیبانی شما در مراحل بعد از راه اندازی سایت به عملکرد کلی سایت بستگی دارد. اما نیازی نیست پول زیادی را برای پشتیبانی پیشرفته خرج کنید.
همچنین به دلیل امنیت سایت، ممکن است مجبور شوید هزینه اضافی را به شرکت هاستینگ پرداخت کنید تا اطلاعات شما یا کاربران شما به سرقت نرود.
- بهینه سازی
بهینه سازی به مواردی مانند کاهش تصاویر سایت، حذف عناصر و فایل های غیر ضروری و بهینه سازی قالب ها اشاره دارد. بهینه سازی وب سایت فرآیندی است که باید در فواصل زمانی معین انجام شود. اگر محتوای زیادی در سایت خود منتشر می کنید، احتمالاً نیاز به بهینه سازی در یک بازه زمانی کوتاه دارید. این امر هزینه طراحی وب سایت شما را افزایش می دهد.
نتیجه گیری نهایی
ما سعی کرده ایم هر آنچه را که در مورد طراحی وب سایت و اصول اولیه آن نیاز دارید به شما ارائه دهیم. بر اساس آنچه در بالا ذکر کردیم، آیا اکنون باید تصمیم بگیرید که بهترین هدف و استراتژی برای ایجاد یک وب سایت برای شما چیست؟ یا به دنبال تیمی از متخصصان باشید تا به شما در تصمیم گیری مشورتی کمک کنند.

  • ۰۱/۰۶/۲۴
  • طراحی سایت در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی