طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در مشهد در این مقاله به یکی از مواردی که ممکن است بسیاری از دوستانی که قصد طراحی سایت دارند بپرسند پاسخ خواهیم داد. در حال حاضر چندین روش مختلف برای طراحی وب سایت وجود دارد که ما در مقاله روش های ساخت وب سایت تمامی راه های ممکن برای داشتن وب سایت را ارائه کرده ایم. یکی از راه های ایجاد وب سایت، ایجاد یک وب سایت با قالب آماده می باشد.
قالب های آماده را می توان روی یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس که بیشتر رایج است پیاده سازی کرد. در سیستم هایی مانند مجنتو برای فروشگاه ها، به دلیل جمعیت کم برنامه نویسانی که در این زمینه کار می کنند، معمولا قالب های اختصاصی و تم های از پیش طراحی شده کمی ایجاد می شود و اگر از سیستم هایی مانند فروشگاه ساز استفاده می کنید، از مجنتو، پرستاشاپ یا اپن کارت استفاده می کنید. باید از قالب های آماده استفاده کرد.
با توجه به کمبود توسعه دهندگان در این زمینه، اگر بخواهید قالب های خود را طراحی کنید، هزینه های شما بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل است که امروزه اکثر وب سایت ها توسط وردپرس ایجاد می شوند زیرا وردپرس دارای ویژگی هایی است که آن را محبوب می کند.
وردپرس مانند سیستم های دیگر نیست و خوشبختانه تعداد طراحان و توسعه دهندگان در این زمینه بسیار زیاد است که در داخل و خارج از کشور بسیار محبوب است. در حال حاضر هزاران مدل و لوازم جانبی در مدل و محصولات فروش الکترونیکی در کشور وجود دارد، بنابراین نمی توان گفت که همه این مدل ها یا لوازم جانبی استاندارد هستند، بلکه اکثر آنها توسط نصاب های مجرب و با تفکر جمعی تولید می شوند.
یکی از رایج ترین روش های استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، نصب قالب های آماده است. اما در ادامه به دو قسمت مهم می پردازیم، قسمت اول مزایای قالب آماده و قسمت دوم معایب آن. ما در تلاش هستیم تا هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.
مهمترین مزایای استفاده از قالب های آماده
در حالی که استفاده از قالب های آماده قطعا مزایای خود را دارد، مهم ترین عواملی که می توان از استفاده از قالب های آماده بهره مند شد موارد زیر است:
قیمت ارزان برای خرید قالب
سرعت بارگذاری سریع وب سایت
سهولت استفاده و مدیریت نهایی پروژه
هزینه پایین خرید قالب
اولین مزیت استفاده از قالب های آماده هزینه کم است. اگر قصد دارید یک وب سایت را به روشی منحصر به فرد طراحی کنید، حتی اگر سیستم مدیریت محتوای آن وردپرس باشد. هزینه طراحی وب سایت شما چندین برابر یک قالب آماده خواهد بود. در حال حاضر قالب های آماده بسته به نوع ساختمان ها و طرح های شما می تواند بین 50 تا 500000 متغیر باشد و هر گروه بر اساس نیاز خود می تواند قالب مورد نظر را تهیه کند. بدون شک هزینه بزرگترین دلیل استفاده از تم های آماده است.
سرعت بالای ساخت سایت
اگر قصد دارید یک وب سایت اختصاصی طراحی کنید، 3 تا 4 هفته طول می کشد تا مدیر پروژه پروژه نهایی را به شما تحویل دهد. اما با یک قالب آماده، حتی اگر پیکربندی شما پیچیده باشد، 3-4 روز طول می کشد تا سایت شما شروع به کار در اینترنت و آپلود محتوای سایت کند. معمولا شرکت هایی که قصد راه اندازی نسخه اولیه سایت خود را دارند از این روش استفاده می کنند.
سهولت اجرای پروژه نهایی
استفاده از یک قالب آماده بسیار ساده تر است. اگر تا حدودی از سیستم های مدیریت محتوا اطلاعات دارید، می توانید به راحتی یک قالب خریداری کرده و آن را بر روی سیستم خود نصب و پیکربندی کنید. بسیاری از افراد از این روش برای راه اندازی وب سایت خود استفاده می کنند. آنها دارند انجام می دهند. اما روش هایی مانند برنامه نویسی به دانش برنامه نویسی نیاز دارند تا فرمت mod را با سیستم مدیریت محتوا هماهنگ کنند.
نتیجه
حقیقت این است که قالب های خارج از قفسه ممکن است در ابتدا بسیاری از نیازهای مجموعه شما را برآورده کنند، اما با توسعه و رشد مجموعه خود، هزینه های اضافی زیادی متحمل خواهید شد. آن را به طرحی که می خواهید تغییر دهید یا آن را ترک کنید. قالب آماده نهایی و از طراحی و برندینگ انحصاری مجموعه خود استفاده کنید.
اما مجموعه هایی هستند که سال هاست با خرید یک قالب بسیار مناسب که از امکانات شخصی سازی بسیار بالایی برخوردار است استفاده می شود. بنابراین در اینجا با دو مشکل در انتخاب سایز و حجم و ناحیه کاری مناسب مواجه هستیم. در نهایت می توان گفت که قالب های آماده برای مجموعه های کوچک تا متوسط ​​به شرط داشتن امکانات مناسب و گزینه های سفارشی سازی مناسب هستند اما تم های آماده برای مجموعه های بزرگ توصیه نمی شود. امیدواریم اطلاعات این بخش برای شما مفید بوده باشد.

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • طراحی سایت در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی