طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

طراحی سایت شزکتی

طراحی سایت به صورت تخصصی و حرفه ای

  • ۰
  • ۰

پاسخ کوتاه بله است. پاسخ طولانی این است که طراحی سایت در مشهد وردپرس در اصل به زبان HTML نوشته نشده است. نرم‌افزار اصلی و همچنین افزونه‌ها و تم‌های وردپرس، عمدتاً به زبان PHP نوشته شده‌اند، زبان برنامه‌نویسی که ارتباط و تعامل یک سایت وردپرس با پایگاه داده آن را مدیریت می‌کند.
PHP یک زبان سمت سرور است، به این معنی که به طور کامل بر روی سروری که وب سایت را میزبانی می کند اجرا می شود. بنابراین زمانی که یک بازدیدکننده سایت یکی از URL های سایت شما را وارد می کند، کد PHP روی سرور شما درخواست را دریافت می کند و محتوای مربوطه را از پایگاه داده وردپرس شما بیرون می کشد. سپس آن محتوا را به یک فایل HTML (و فایل های CSS) تبدیل می کند و آن را برای بازدید کننده درخواست کننده ارسال می کند. از آنجایی که هسته وردپرس به زبان PHP نوشته شده است، توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند افزونه‌ها و تم‌هایی ایجاد کنند که بر روی فایل‌های PHP آنها اجرا شود و از محتوای پایگاه داده هر طور که می‌خواهند استفاده کنند.
تفاوت بین سایت وردپرس و سایت کدگذاری شده با HTML
از سال 2015 سرعت بارگذاری وب سایت یکی از مهم ترین عوامل در سنجش اعتبار بوده است. آمارها نشان می دهد که اگر اولین بازدید کاربر بیش از 5 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، به احتمال زیاد 90 درصد از کاربران بازدید را رها می کنند. بیایید این فاکتور مهم را در دو سایت وردپرس و HTML مقایسه کنیم.
سرعت سایت وردپرس
یکی از معایب سایت وردپرس نیاز به PHP و پایگاه داده است که بر زمان بارگذاری تاثیر می گذارد. هر بار که بازدیدکننده ای به سایت شما می رسد، سرور شما باید کد PHP را اجرا کند و اطلاعات را از پایگاه داده شما بازیابی کند تا اطلاعات صحیح را به بازدیدکننده نمایش دهد. از آنجایی که این فرآیند به منابع سرور بیشتری نسبت به یک سایت HTML نیاز دارد، می تواند زمان بارگذاری و تاخیر را افزایش دهد.
با این حال، با انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی سریع، خرید یک شبکه تحویل محتوا (CDN)، بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر و انجام سایر اقدامات برای افزایش سرعت سایت وردپرس خود، می توانید انتظارات مصرف کنندگان را برای سرعت برآورده کنید.
HTML-sitesnelheid
همانطور که در بالا ذکر شد، برای بارگذاری صفحات HTML نیازی به اجرای PHP یا رندر داده ها از پایگاه داده نیست. این به این معنی است که اگر کد آنها بهینه شود، صفحات HTML سریعتر از صفحات وردپرس بارگذاری می شوند.
چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی صفحه HTML خود برای اطمینان از بارگیری سریع صفحه خود بردارید. این مراحل شامل حذف فضای خالی و نظرات غیر ضروری، ذخیره محتوای شما، کاهش تعداد اسکریپت های تعبیه شده، کاهش و فشرده سازی تصاویر، استفاده از بارگذاری تنبل برای تصاویر و موارد دیگر می باشد.
برای تغییر ظاهر سایت یا بهبود خدمات رابط کاربری، می توانید از خدمات توسعه رابط کاربری TASS استفاده کنید
استفاده آسان از وردپرس و صفحات کدگذاری شده
با وردپرس می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی از ابتدا یا حتی یادگیری داشته باشید. شما به راحتی می توانید محتوا را ایجاد و مدیریت کنید، ظاهر وب سایت خود را تغییر دهید و تنظیمات آن را در داشبورد داخلی تنظیم کنید و به راحتی عملکرد آن را با افزونه ها گسترش دهید.
کارهای ساده در وردپرس - مانند افزودن و ویرایش محتوا، افزودن قابلیت به سایت و تغییر طرح آن - هنگام ساخت یک سایت HTML دشوارتر خواهد بود. زیرا داشبوردی با ویژگی‌ها و دکمه‌ها، تم‌ها یا پلاگین‌های ساخته شده برای انجام این وظایف نخواهید داشت. شما باید HTML و CSS را خودتان بنویسید - یا برای انجام آن به شخص دیگری پول بدهید.
نتیجه
به عنوان یک نرم افزار متن باز، وردپرس برای دانلود و استفاده رایگان است. با این حال، برای راه اندازی سایت خود باید برای نام دامنه و میزبانی سفارشی هزینه کنید. همچنین ممکن است لازم باشد افزونه ها یا تم های ممتازی را که می خواهید نصب کنید در نظر بگیرید.
در حالی که تم های پریمیوم تا 200 دلار هزینه دارند و افزونه ها از هزینه یک بار مصرف 3.99 دلار تا هزینه سالانه 250 دلار متغیر هستند، این گزینه های طراحی احتمالا ارزان تر از استخدام یک توسعه دهنده وب یا طراح وب هستند. آنها برای ظاهر و عملکرد سایت شما هستند.
از آنجایی که ثبت دامنه، میزبانی، تم ها و افزونه ها از نظر قیمت متفاوت است، هزینه ساخت و مدیریت یک سایت وردپرس می تواند از چند صد هزار تا چند هزار دلار متغیر باشد.

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • طراحی سایت در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی